Általános szerződési feltételek

Tájékoztatlak, hogy Te, mint vásárló (fogyasztó) a https://kreativ-sarok.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítod, hogy ismered és elfogadod, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket.
Kérlek, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kívánsz lenni a Webáruház által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvasd el az Általános Szerződési Feltételeket, és kizárólag abban az esetben vedd igénybe szolgáltatásaimat, amennyiben minden pontjával egyetértesz, és azokat kötelező érvényűnek tekinted magadra nézve.

Jelen dokumentum kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

Üzemeltetői adatok:

  • Üzemeltető: Ugrai Magdolna Csilla e.v.
  • Székhely/telephely: 2531 Tokod, Radnóti Miklós utca 2.
  • Adószám: 69089626-1-31 
  • Szerződés nyelve: magyar
  • Elektronikus elérhetőség: kreativsarok.ugrai.m.csilla@gmail.com
  • Telefonos elérhetőség: +36/06/70-287-5129 
  • Adatvédelmi nyilvántartási száma: 52683338

A tárhelyszolgáltató elérhetőségei: Megacp.com 2310 Szigetszentmiklós, Szivárvány u. 1.
Telefon: (21) 200 0040
A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben, a továbbiakban: üzemeltető.

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A webshop varrott lakásdekorációk forgalmazásával foglalkozik.

Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek minimálisan eltérhetnek a valóságostól.

Rendelési információk

A webshopban megjelenített termékek kizárólag a webáruházon keresztül, (csak online) rendelhetők meg.
A megrendelés átvétele postai csomagként házhoz szállítással a megrendelő vagy meghatalmazottja általi átvétellel lehetséges.

Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

A webáruházban termékkategóriák szerint böngészhetsz a megvásárolható termékek között.
A felsorolt termékek mellett megtekintheted egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretnél kapni a termékről, akkor kattints a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jutsz el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphatsz. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szükséged, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon szíveskedj felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.

A rendelés menete

A termékeket a Kosárba helyezheted bejelentkezés után, de megrendelés előtt be kell lépned a rendszerbe. Ezt csak akkor tudod megtenni, ha regisztráltad magad a Fiókom menüpont alatt.
A regisztrációt a következő menüpont alatt találod („Fiókom”).
Ha regisztrált vásárló vagy, de elfelejtetted a jelszavad, használd a jelszó „Bejelentkezés” emlékeztetőt! Ha itt megadod a regisztrált e-mail címed, akkor a jelszavad e-mailben elküldöm neked. Belépést a „Bejelentkezés” menüpont segítségével végezheted el. Itt adhatod meg regisztrált e-mail címed és jelszavad, majd nyomd meg a belépés gombot. Ha sikeres a belépés, akkor ebben az ablakban megjelenik a regisztrált e-mail címed, és a kilépés gomb, amely segítségével elhagyhatod a webáruházat.

  1. A kosár jelre kattintva a terméket a „Kosárba” helyezheted
  2. A kosár tartalmát a „Kosár” menüpont segítségével ellenőrizheted, szerkesztheted. Lehetőség van arra, hogy megtekintsd, és módosítsd, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kívánsz rendelni, valamint ki tudod választani a neked legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheted az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretnél további terméket kosárba helyezni, válaszd a „vásárlás folytatása” gombot. Ha minden rendben van, és a megrendelés mellett döntöttél akkor a „Pénztár” gombot megnyomva véglegesítheted a megrendelést.
  3. Miután véglegesítetted rendelésed, a megadott e-mail címedre küldök egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelésed adatait. Amennyiben nem kapsz ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelésed. Ilyen esetben kérem, vedd fel velem a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével.

Miután elkészült megrendelésed feldolgozása, a megadott e-mail címedre érkezik egy „Megrendelés lezárva” visszaigazolás. A termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor.

A megrendelésed folyamatát a megrendelés lezárásáig figyelemmel kísérheted a „Megrendelés követés” menüpont segítségével. Itt megtalálhatod az összes eddigi megrendelésed is, amit a Webáruházba küldtél. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható.

Regisztráció

Amennyiben vásárolni szeretnél, úgy az első vásárlás alkalmával meg kell adnod a vásárláshoz szükséges adatokat is: így a neved, számlázási és szállítási adataidat, e-mail címed, valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszavad. A regisztráció véglegesítése előtt szükséges a regisztrációs feltételek elfogadása is. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. A vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vevő egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az üzemeltető/szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, tehát egy e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni.

A regisztráció kötelezettségekkel nem jár.

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon hétfőtől-péntekig 10.00 19.00-óráig történik.
A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 1-2 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, a rendelési idő egy hét is lehet.

A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja

A megrendelt termék fizetésének módja

  • Előre utalásos fizetés esetén a megrendelt terméket a megadott számlaszámra kell utalni, majd az utalás beérkezése után kerül feladásra a csomag.
  • Utánvéttel fizetés esetén a megrendelt terméket a csomag átvételekor a kézbesítőnek készpénzben kell kifizetni.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát online le tudod tölteni a szamlazz.hu segítségével.
A garancialevelet a csomag tartalmazza. Kérlek, a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedj megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérd jegyzőkönyv felvételét és ne vedd át a csomagot! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módomban elfogadni.

Házhoz szállítás díjszabása

  • A házhozszállítási díjakról a posta.hu weboldalon tudsz tájékozódni.

Szállítási határidő

Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számitott 1-2 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron 1 hét (a termék elkészítése).

Házhoz szállítási információk

A webáruházunk által kapott megrendeléseket kizárólag a MPL futárszolgálat futárai kézbesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon 08.00-15.00 óra között történik a futárral egyeztetett időpontban. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a most megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják, és biztosítani tudják a küldemény ellenértékének és a szállítási díjnak, valamint az utánvétel díjának a futár részére való teljesítését.

Kizárólag abban az esetben rendeld meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudod fizetni annak díját a futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terhelődik, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségein találsz információkat.

Postai szállítással kapcsolatos információk

A postai küldemény elveszését, részleges elveszését, megsérülését, vagy megsemmisülését a kézbesítéskor, a kézbesítési okiraton azonnal jelezned kell. Ennek elmulasztása jogvesztéssel jár. Kézbesítési okirat hiányában, a küldeményre vonatkozó egyéb okirattal a posta felé jogvesztő határidőn belül – vagyis a kézbesítési naptól számított 3 napon belül – a kárt azonnal jelezned kell.

Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.

Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.

Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyelj a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik.

A csomag a szolgáltató telephelyére történő beérkezését követően videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt).

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:

  • olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól, ingadozásoktól függ,
  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra,
  • olyan termék esetében, amelynél a fogyasztó kifejezett kérésének tesz eleget az üzemeltető sürgős javítási, vagy karbantartási munkáknál

Jótállás

Az üzemeltető által forgalmazott egyes termékekre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállás szabályait tartalmazó 151/2003. Korm. rendelet szerint 1 éves jótállási idő áll a fogyasztó rendelkezésére a termék átadásának napjától. A vásárlót a jótállás joga akkor nem illeti meg, ha a hiba a termék fogyasztó részére való átadását követően keletkezett. A megjelölt rendelet alá nem tartozó termékek tekintetében a gyártó által biztosított jótállási idő a termék mellett feltüntetésre kerül. Ezzel kapcsolatos problémák felmerülése esetén az üzemeltető pontos információt tud adni. Jótállás esetében a fogyasztó a jótállási időn belül a meghibásodott termék díjmentes javítása, vagy cseréje illeti meg. A garanciális javítások a gyártási hibából eredő meghibásodásokra terjednek ki. A garancia feltételek a használati útmutatóban levő feltételek betartásával együtt érvényesek.

Termék meghibásodása esetén a mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon kaphatsz bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink valamelyikén. A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A meghibásodott terméket közvetlenül a szolgáltató telephelyére kell visszaküldeni. Portósan küldött csomagokat nem vesz át az üzemeltető, azt minden esetben visszaküldi a feladónak! Az üzemeltetőnek törekednie kell arra, hogy a kijavítást, vagy cserét 5 napon belül elvégezze. A jótállás körében végzett tevékenység költségei az üzemeltetőt terhelik.

Egyebekben a jótállásra a Ptk.6.171-173.§-ban foglaltak az irányadóak.

Szavatosság

A szolgáltatott termék hibája esetén az üzemeltetővel szemben kellékszavatossági igény érvényesítésének van helye a Ptk. 6:159-167 :§ i szerint.

Panaszok intézése

Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni, az üzemeltető adati között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell, hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.

Adatkezelés

Az üzemeltető a webáruház használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben a alvállalkozója számára. (Pl: futárszolgálat), a megrendelés kézbesítéséhez ez szükséges.

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretnéd engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatod a böngésződ beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése illetve a regisztráció folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az üzemeltető bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban.

A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató adatvédelmi nyilatkozata a honlapon érhető el.

Egyéb rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.

X